Dacia Jogger Türkiye’de yollara çıkıyor23.11.2022 14:42
Haber Kaynağı: Mehmet Ali Kantarcı
Geniş ailat ve kalabalık yaşamların ihtiyacına aracısız yanıt vermeyi hedefleyen Jogger, tek Station Wagon’un uzunluğu, tek MPV’nin genişliği ve tek SUV’nin karakteri gibi özelliklerin hepsini tek arada barındırıyor. Jogger, 577 1000 TL’takt başlayan lansman fiyatlarıyla önümüzdeki hafta başında satışa eski. TCe 110 at benzinli ve ECO-G 100 at LPG’li olmak üzere iki farklı motor seçeneğiyle kombinlenmiş 6 ileri manuel şanzımanla gelen Jogger’ın, otomatik vitesli hibrit versiyonu ise 2023’ün ikinci çeyreğinde ülkemizde satışa sunulacak.
Iğdır’dan yola artık
Dacia Jogger’ın Türkiye lansmanı Iğdır’bile 12 1000 metrekarelik tek alana yayılan Tuzluca Mağaraları’nda yapıldı. Renult Mais İletişim Direktörü Özlem Kılıçkaya aracın sayı yönlü konseptine uygun tek tanıtım geliştirdiklerini belirterek Tuzmağarası içinde başlayan sürüşlerin Gökkuşağı Tepeleri, Aras Nehri kıyıları ve Ani Harabeleri’ni dahi kapsadığına uyanıklık çekti. MAİS A.Ş. Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş bile ,”Jogger,
Dacia ürün gamında uzun yıllar süresince yer saha Lodgy, Dokker ve Logan MCV modellerimizin ahmet özelliklerini muhafaza ederken, markanın yeni kimliğini ve teknolojilerini dahi üzerine koyuyor. Yeni amblemimizde “D” ve “C” harflerinin şık çizgileri tek zincirin halkaları gibi birleşerek sağlamlığı ve sadeliğin yanı sıra, Dacia markası ile müşterinin (Customer) bağını simgeliyor” niteleyerek konuştu.
SUV proporsiyonlu tasarım
Dacia Jogger’ın hariç tasarımına bakıldığında geniş ön ızgaradaki yeni amblem tasarımı uyanıklık çekiyor. Yeni ambleme çift sıra şerit detaylar eşlik ediyor. Geniş çamurluklar köşelere kadar uzanırken, motor kaputu canlı ve kaslı olarak şekillendirildi. Essential’dan başlayan esas tesisat seviyesi, sırasıyla Expression ve Extreme olarak sürme ediyor.Koltuklardaki kırmızı dikişler ve ön kapı panellerindeki bezemsel kaplamalar iç mekândaki havayı değiştiriyor. Extreme özel versiyonu 2023 Ocak ertesi itibarıyla Türkiye’deki yetkili satıcılarda yerini matlûp.
Yakıt cimrisi vasıta
İlk bakışta yeni ‘DACIA’ logosunun yer aldığı aydınlatmalı kumandalara sahip yönelteç tasarımı öne çıkıyor. Gösterge panelindeki 3,5 inçlik TFT ekrandan sürüş bilgileri takip edilebiliyor. Jogger’ın iç mekandaki kalite algısını iyileştirmek için ön panel süresince uzanan tekstil tek şerit bulunuyor. 4,55 m uzunluğu, 2,90 m’lik uzun aks mesafesi ve 1,78 m genişliği, Jogger’ı ferah ve fonksiyonel tek iç hacme kavuşturuyor. 1,63 m’lik yüksekliği sayesinde omuz ve göz mesafesini artırarak konforlu tek yolculuk imkânı sunuyor.
Jogger, TCe 110 bg ve TCe 100 bg ECO-G olmak üzere iki farklı motor tipiyle sunuluyor. Daha az ağırbaşlılık için parlak motor bloğu kullanılan yeni TCe 110 bg motor, üç silindirli ve vasıtasız renksiz enjeksiyonuna sahip. 6 ileri manuel şanzımanla kombinlenen en güçlü Jogger motoru TCe 110 bg, maksimum 200 Nm tork değeri sunarken, sürüş performansıyla az yakıt tüketimi ve karbon emisyonunu tek arada elde ediyor. 6 ileri manuel vitesle kombinlenen başka motor olan TCe 100 bg ECO-G, LPG ve renksiz depolarının birleşimiyle yakıt tasarrufunu yüzde 30’un üzerine çıkartırken 1.000 km’ye kadar çıkabilen tek menzil olanağı veriyor. Fabrika mezun LPG sistemi sayesinde karbon emisyonu azalırken, güvenlik ve güvenilirlik sorunu ortadan kalkıyor.
Yasal Uyarı: Sitemiz tasarım aşamasındadır ve tüm içerikler hayal ürünüdür. Gerçek kişi ve kurumlar ile benzerlikleri tamamen tesadüfidir. İçerikler haber niteliği taşımaz ve gerçekliği yoktur. Sitemiz taslak aşamasında rastgele oluşturulan içeriklerden sorumlu değildir. Yinede sitemizden kaldırılmasını istediğiniz içerikler için [email protected] adresine mail ileterek taleplerinizi iletmeniz halinde yasal süre içerisinde tüm içerikler sitemizden kaldırılacaktır.
Haber Kaynağı: Mehmet Ali Kantarcı
Geniş ailat ve kalabalık yaşamların ihtiyacına aracısız yanıt vermeyi hedefleyen Jogger, tek Station Wagon’un uzunluğu, tek MPV’nin genişliği ve tek SUV’nin karakteri gibi özelliklerin hepsini tek arada barındırıyor. Jogger, 577 1000 TL’takt başlayan lansman fiyatlarıyla önümüzdeki hafta başında satışa eski. TCe 110 at benzinli ve ECO-G 100 at LPG’li olmak üzere iki farklı motor seçeneğiyle kombinlenmiş 6 ileri manuel şanzımanla gelen Jogger’ın, otomatik vitesli hibrit versiyonu ise 2023’ün ikinci çeyreğinde ülkemizde satışa sunulacak.

Iğdır’dan yola artık
Dacia Jogger’ın Türkiye lansmanı Iğdır’bile 12 1000 metrekarelik tek alana yayılan Tuzluca Mağaraları’nda yapıldı. Renult Mais İletişim Direktörü Özlem Kılıçkaya aracın sayı yönlü konseptine uygun tek tanıtım geliştirdiklerini belirterek Tuzmağarası içinde başlayan sürüşlerin Gökkuşağı Tepeleri, Aras Nehri kıyıları ve Ani Harabeleri’ni dahi kapsadığına uyanıklık çekti. MAİS A.Ş. Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş bile ,”Jogger,
Dacia ürün gamında uzun yıllar süresince yer saha Lodgy, Dokker ve Logan MCV modellerimizin ahmet özelliklerini muhafaza ederken, markanın yeni kimliğini ve teknolojilerini dahi üzerine koyuyor. Yeni amblemimizde “D” ve “C” harflerinin şık çizgileri tek zincirin halkaları gibi birleşerek sağlamlığı ve sadeliğin yanı sıra, Dacia markası ile müşterinin (Customer) bağını simgeliyor” niteleyerek konuştu.

SUV proporsiyonlu tasarım
Dacia Jogger’ın hariç tasarımına bakıldığında geniş ön ızgaradaki yeni amblem tasarımı uyanıklık çekiyor. Yeni ambleme çift sıra şerit detaylar eşlik ediyor. Geniş çamurluklar köşelere kadar uzanırken, motor kaputu canlı ve kaslı olarak şekillendirildi. Essential’dan başlayan esas tesisat seviyesi, sırasıyla Expression ve Extreme olarak sürme ediyor.Koltuklardaki kırmızı dikişler ve ön kapı panellerindeki bezemsel kaplamalar iç mekândaki havayı değiştiriyor. Extreme özel versiyonu 2023 Ocak ertesi itibarıyla Türkiye’deki yetkili satıcılarda yerini matlûp.
Yakıt cimrisi vasıta
İlk bakışta yeni ‘DACIA’ logosunun yer aldığı aydınlatmalı kumandalara sahip yönelteç tasarımı öne çıkıyor. Gösterge panelindeki 3,5 inçlik TFT ekrandan sürüş bilgileri takip edilebiliyor. Jogger’ın iç mekandaki kalite algısını iyileştirmek için ön panel süresince uzanan tekstil tek şerit bulunuyor. 4,55 m uzunluğu, 2,90 m’lik uzun aks mesafesi ve 1,78 m genişliği, Jogger’ı ferah ve fonksiyonel tek iç hacme kavuşturuyor. 1,63 m’lik yüksekliği sayesinde omuz ve göz mesafesini artırarak konforlu tek yolculuk imkânı sunuyor.
Jogger, TCe 110 bg ve TCe 100 bg ECO-G olmak üzere iki farklı motor tipiyle sunuluyor. Daha az ağırbaşlılık için parlak motor bloğu kullanılan yeni TCe 110 bg motor, üç silindirli ve vasıtasız renksiz enjeksiyonuna sahip. 6 ileri manuel şanzımanla kombinlenen en güçlü Jogger motoru TCe 110 bg, maksimum 200 Nm tork değeri sunarken, sürüş performansıyla az yakıt tüketimi ve karbon emisyonunu tek arada elde ediyor. 6 ileri manuel vitesle kombinlenen başka motor olan TCe 100 bg ECO-G, LPG ve renksiz depolarının birleşimiyle yakıt tasarrufunu yüzde 30’un üzerine çıkartırken 1.000 km’ye kadar çıkabilen tek menzil olanağı veriyor. Fabrika mezun LPG sistemi sayesinde karbon emisyonu azalırken, güvenlik ve güvenilirlik sorunu ortadan kalkıyor.
Yasal Uyarı: Sitemiz tasarım aşamasındadır ve tüm içerikler hayal ürünüdür. Gerçek kişi ve kurumlar ile benzerlikleri tamamen tesadüfidir. İçerikler haber niteliği taşımaz ve gerçekliği yoktur. Sitemiz taslak aşamasında rastgele oluşturulan içeriklerden sorumlu değildir. Yinede sitemizden kaldırılmasını istediğiniz içerikler için [email protected] adresine mail ileterek taleplerinizi iletmeniz halinde yasal süre içerisinde tüm içerikler sitemizden kaldırılacaktır.