Renault yeni SUV “Austral” ile yollara indi

schomberger

Global Mod
Global Mod
Renault yeni SUV “Austral” ile yollara indi07.11.2022 11:36
Haber Kaynağı: Mehmet Ali Kantarcı


Renault’un yeni üretimine başladığı SUV Austral 4Control Advanced ve 32 sürüş dayanak sistemi karışma olmak üzere gelişmiş, proaktif ve alık teknolojileri kullanıma sunacak. Google hizmet ve uygulamalarını entegre fail OpenR Link malûmat-sefahat sistemine sahip Austral Türkiye’dahi 2023 yılının ilk yarısında satışa sunulacak. İspanya’daki test sürüşlerinde malûmat veren sektör yetkililerinden Dr. Ber Çağdaş modelin Arkana ve yeni Megane E-Tech %100 Elektrikli ile başlatılan C segmenti hamlesinin tek sonraki halkasını oluşturduğunu belirtti.

500 litrelik tren hacmi

Yeni Austral Buzul Beyaz, Sedef Beyaz, Alev Kırmızı, Demir Mavi, Yıldız Siyah ve yeni Mineral Gri olmak üzere 6 gövde rengiyle sunuluyor. .Aracın kokpiti, 12,3 inçlik gösterge paneli ile 12 inçlik amudî malûmat-sefahat ekranını tek araya getiren geniş OpenR ekrandan oluşuyor. Ön cama yansıtılan yeni 9.3 inçlik yükseltilmiş gösterge ekranı (Head Up Display) ile araçtaki toplam ekran sayısı henüz bile artıyor. Kızaklı arka koltuklar olmayan versiyonlarda veya kızaklı arka koltuklar standart konumda kaval mesafesi 27,4 santimetre ve göz mesafesi 90 santimetre’nin üzerinde. Mild Hybrid veya Mild Hybrid Advanced versiyonlarında tren hacmi 500 litre.




Yeni platform ve performans

Dr. Berk Çağdaş Austral’in İttifak’ın yeni nesil CMF-CD platformunu kullanan ilk Renault modeli olduğunu vurgulamakta. Araç 4 tekerlekten yönlendirmeli, 4CONTROL Advanced özellikli özgür süspansiyon seçeneği ile sunulacak. Austral, 200 HP’ye kadar 400V beslemeli yeni nesil E-TECH Hybrid motorlara sahip yenilikçi güç-aktarma sistemi ve 130 HP 48V Mild Hybrid Advanced ile 140 HP ve 160 HP 12V Mild Hybrid olmak üzere iki benzinli motorla donatılmış. Tüm yerde motorlar Renault’nun elektrikli otomobile geçiş süreçlerini destekliyor. Austral E-TECH Hybrid’dahi 96 kW güç ve 205 Nm tork üreten yeni 1,2 litre 3 silindirli turbo beslemeli benzinli motor kullanılıyor. Yüksek güç ve tork üretimine sahip elektromotor (50 kW ve 205 Nm), yüksek kapasiteli tek lityum iyon batarya (1,7 kWh / 400 V) ve 7 vitesli tek şanzıman (ikisi elektrik modu ve beşi hibrit mod) sistemi tamamlıyor. Dişliler yüksek tork kapasitesini (350 Nm’takt 410 Nm’ye kadar) aktaracak şekilde optimize edildi.


Yasal Uyarı: Sitemiz tasarım aşamasındadır ve tüm içerikler hayal ürünüdür. Gerçek kişi ve kurumlar ile benzerlikleri tamamen tesadüfidir. İçerikler haber niteliği taşımaz ve gerçekliği yoktur. Sitemiz taslak aşamasında rastgele oluşturulan içeriklerden sorumlu değildir. Yinede sitemizden kaldırılmasını istediğiniz içerikler için [email protected] adresine mail ileterek taleplerinizi iletmeniz halinde yasal süre içerisinde tüm içerikler sitemizden kaldırılacaktır.